جهنم کجاست؟؟؟
حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون ومحفوظ نگه می دارد.
****یا امام زمان ادرکنی ولا تهلکنی****
جهنم کجاست؟؟؟
نویسنده Einhie | تاریخ : پنج شنبه 21 آبان 1394

ای خانوم هایی که موی تان را از نامحرم نمیپوشانید 

عذاب خدا همین جاست

 

عاقبت گناه کاران چیزی جز این نیست!

 

 

هنر شما چیست؟؟؟؟

 


نظرات شما عزیزان:

Tifani Fuji
ساعت15:04---25 آبان 1394
خدآآآآآآآآیاآ عاقبت همه بنده هاے خبتو ختم بخیر کن
آجے لایک داری خییییییلیی زیاد
پاسخ:الهی امین ممنون عزیزم


امولی
ساعت13:37---22 آبان 1394
اجی


























من




























جام


















تو



























جهنمه
































خوب





























چون


























من



















یه



















بار


























شارژ

























رعیس






















یتیم
























خونه


























رو

























گرفتم:- ((
پاسخ:عزیزم خخخخخخخخخ بهش بگو وازش معذرت خواهی کن واز خدا طلب امرزش کن چون تو یه دختر خوبی خدا میبخشتت


الینا فوجی
ساعت8:54---22 آبان 1394
خاک ب سرماینا دیگه چین
پاسخ:عذاب جهنم


نانکو
ساعت23:41---21 آبان 1394
یا امام حسین.
پاسخ:خخخخخخخخخخ


امولی
ساعت19:53---21 آبان 1394
عزیزم منم حجاب دارم قبلا که موهام تا باسنم

بود همیشه سر لخت بود ولی الان چون به جشن تکلیف رسیدم واقعا یه چادر دانشجویی دارم

که با پول خودم خریدم وهمیشه پوزشو به نازنین

میدم مقنعه هم دارم ولی اگه منو با این تیپ ببینی کیف می کنی اجی قران رو بدستم میگیرم وبعد با خدایم کیف می کنم من می خوام یه رزمی کار زن
بشم وتو رشته ی پلیسی باشم. وبا قانون باشم عزیزم .

عزیزم با تبلتم برای خودم نوحه گرفتم روز شهدا خیلی سینه واسه امام حسین زدم الان اشکم داره در میاد اجی جون التماس دعا عزیزم
پاسخ:فدات شم اجی کوچولوی باحجابم خخخخخخ منم چادر دانشجویی سرم میکنم ودوست دارم کماندوی زن بشم محتاجیم به دعا


هما
ساعت16:21---21 آبان 1394
مشکلم رو تو اون یکی وبت گفتم
پاسخ:رفتم نگاه کنم عزیزم


هما
ساعت16:14---21 آبان 1394
این عکسا رو نگا کن خوبه یا نه
http://s6.uplod.ir/i/00703/s3s6s7vvz918.jpg




http://s6.uplod.ir/i/00703/u9wnnwcfx8de.jpg
پاسخ باشه من دارم عکس جمع اوری میکنم زود باش یه پست خوشمل وتکان دهنده بزار
پاسخ:وای هما دومیه چقدر خوشگله عاشقش شدم من سیو نکردم خودت بزار


هما
ساعت15:41---21 آبان 1394
اینهیهههههههههههههههههه صد و یکمین دفعه جانو بردار دهههه
پاسخ:واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای یادم رفت خخخخخخخخ معذرت الان درستش میکنم رفتی مدیریت؟؟؟؟میخوای پست بزاری؟؟؟سوپریزم کن وای چه عکس خوشگلی گذاشتی میخوام بخش درباره ی سایت رو تغیر بدم ودر باره ی هر دومون بنویسم خخخخخ برم دنبال یه عکس دو نفره بگردم


هما
ساعت12:42---21 آبان 1394

نفسم بند اومد داشتم نگاه می کردم خدا رو شکر که از اونا نیستم
پاسخ:خخخخخخخخخخخ خداروشکر
عزیزم حالا نویسنده هستی رمز عبورتم انگلیسی هستش وهما  اخر نام کابریت eiji2000@باید بنویسی وبرای ورود به مدیریت به ادرس loxblog.comبرو وگزیزنه ی ورود اعضا رو بزن موفق باشی !



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کدنویسی و گرافیک : شهدای کازرون
Web Template By : 1100Shahid.ir